Aktualizace 17 obsahuje:
- úsek ČD 250: Břeclav - Podivín, 11 km
- dokončení krajiny mezi Hranicemi na Moravě a Valašským Meziříčím
- kompletní rekonstrukci stanice Český Těšín
- modernizaci stanice Břeclav
- rekonstrukci kolejiště v Hranicích na Moravě (výhybky směr Valašské Meziříčí)
- rozsáhlé úpravy v úseku Žilina - Poprad-Tatry: přidány stahovačky, námezníky,
železniční přejezdy, dálniční mosty, nové sloupy trolejového vedení, posunová návěstidla;
upraveny rychlostní značky, kolejiště v některých stanicích atd.
- nová nástupiště ve stanici Wien Südbahnhof
- úpravy sloupů trolejového vedení a nástupišť ve stanici Košice
- vyměnu sloupů trolejového vedení v úseku Břeclav - Kúty
- vyzvednutí mostu v Praze-Běchovicích do větší výšky
- prořezání hustého porostu mezi Kolínem a Prahou
- zaštěrkování stanic Přerov a Olomouc
- úpravu terénu u Hoštejna
- opravu nápisu na nádražní budově v Třebovicích v Čechách
- úpravu rychlostních značek mezi Červenkou a Zábřehem na Moravě
- úpravu rychlostí na zkušebním okruhu ve Velimi
- úpravu rychlostí v Prosenicích ze 120 km/h na 130 km/h
- úpravu rychlosti na výhybce v České Třebové ze 40 km/h na 60 km/h
- opravu nefunkční rychlostní značky v Kolíně
- opravu návěstidel a rychlostí v úseku Český Těšín - Frýdek-Místek
- úpravu návěstidel mezi Ostravou-Kunčicemi a Frýdlantem nad Ostravicí, ve stanicích
Albrechtice u Českého Těšína, Havířov a Ostrava-Vítkovice a na odbočce Dluhonice.
- doplnění značek "Op" mezi Prahou a Kolínem a mezi Brandýsem nad Orlicí a Ústím nad Orlicí
- doplnění stahovaček v Hoštejně, Dluhonicích a Margecanech
- doplnění námezníků v Polomi
- úpravu umístění statických vozidel po celé trati
- doplnění rádiovníků po celé trati
- doplnění zimních a nočních textur po celé trati
- originální objekty: krčmu ve Spišské Nové Vsi, budovy v Přelouči, Brodském,
České Třebové a ve Vydrníku, podchod v Lanžhotě, nádraží v Prosenicích
- zvuky rozhlasu ve stanicích Valašské Meziříčí, Kolín a Břeclav
DOWNLOAD, velikost: 375 MB
Screeny: